١٥٠ گردشگر خارجي به ايران مي‌آيند

قطار گردشگران خارجي، همراه با ١٥٠ گردشگر ، ٣٠ مهرماه، وارد ايران مي‌شوند.

قطار گردشگران خارجي، همراه با ١٥٠ گردشگر ، ٣٠ مهرماه، وارد ايران مي‌شوند. به گزارش مهر، فرنشين(:ريیس) جامعه تورگردانان ایران، با اشاره به ورود گران‌ترین قطار اروپا به ایران که از آن به عنوان قطار لوکس 5 ستاره یاد می شود، افزود:«150 گردشگر اروپایی در قالب دو گروه، سی ام مهرماه امسال به ایران سفر می کنند.» «ابراهیم پور فرج» گفت:«نزديك به 750 گردشگر اروپایی برای شرکت در برنامه‌های سفر این قطار نام‌نويسي کرده‌اند، و تا سال 2015 در زمان‌های گوناگون شاهد ورود و خروج 6 قطار از گردشگران اروپایی هستیم.»

همچنين وي ابراز اميدواري كرد تا شمار قطارها، به 10 قطار برسد. «پورفرج» در ادامه گفت: «نخستین گروه از گردشگران اروپایی که با قطار 5 ستاره وارد مرز رازی و شهر زنجان می شوند، در روز نخست سفرشان مهمان بسیاری از خبرنگاران داخلی و خارجی هستند.» آغاز حركت این قطار از بوداپست مجارستان است و از رومانی، بلغارستان نیز گذشته و از مرز رازی وارد ایران می‌شود.

قرار است گردشگران از شهرهایی همچون زنجان، یزد، شیراز، اصفهان و تهران در مدت دو هفته دیدن می کند. پس از آن این گروه از ایران خارج شده و به جای آن گروه دیگری از گردشگران اروپایی که با هواپیما وارد ایران شده‌اند، سوار قطار می‌شوند و سفرشان را ادامه می‌دهند.

منبع خبر: 
خبرنگار امرداد - شادان رستمي